Over mij | biografie

Sinds 1987 ben ik actief binnen de inkoopbranche.

In 2005 heb ik de overstap gemaakt vanuit de private sector naar de publieke sector. Binnen de private sector heb ik mijn inkoopervaring opgedaan bij verschillende luchtvaartmaatschappijen in binnen- en buitenland. Binnen de publieke sector ben ik werkzaam bij verschillende gemeentelijke organisaties en andere aanbestedende diensten. In 2008 ben ik mijn eigen bedrijf gestart 'KR Inkoop Advies en Ondersteuning'.

Ik ben een enthousiaste, resultaatgerichte en gedreven persoon die de belangen van de interne klant optimaal behartigt en binnen een team een actieve bijdrage levert om te komen tot een gezamenlijk resultaat. Ik ben een pragmatisch denker, sociaal vaardig, organisatie-sensitief, diplomatiek en een deskundig adviseur.

Portret Karin Reitsma

Ik deel graag mijn kennis en ervaring met anderen en heb ruime ervaring met proces- en projectmatig werken.

  • Strategische en tactische inkoop- en aanbestedingsprocedures;
  • (Europese) aanbestedingen van (Leveringen, diensten of werken);
  • Coach/trainer
  • Presentaties en seminars;
  • Leveranciers reductie;
  • Contract management;
  • Spend en pakketten analyses;
  • Inkoopbeleid;
  • Advies t.a.v. potentiële integrale inkoop besparingen.

Wilt u de mogelijkheden bespreken die voor u en uw organisatie van belang kunnen zijn, neem dan contact met mij via mijn contactformulier